Sämsta uppdateringen!

Inlägget publicerades: 2011-10-26 Klockan: 20:23:39
Min uppdatering har verkligen varit sämst den här veckan! Har börjat att skriva ett x-antal
inlägg men sen tröttnat efter ett tag och lagt dom i Utkastet. Har fått en jättebra ide om ett inlägg
och börjar skriva men sen så försvinner suget och inlägget blir bara flumm. säkert p.g.a hösten som
man blir trött och hängig av. Rynkar på näsan
Och det blir inte bättre när internet strular som tusan, -hela tiden!-
Såhär ser mitt utkast ut just nu, skit tråkigt!


Kommentarer
Postat av: SHUNi- hästblogg

Din blogg är superfin! Hjälp mig att bestämma vilken häst jag ska ha på hoppträningen ikväll!? :)

2011-10-27 @ 11:50:19
URL: http://shuni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0