nya tyglar

Inlägget publicerades: 2011-10-14 Klockan: 19:51:35
Var på granngården idag igen och köpte Lusern, köpte även ett par kantflätade tyglar som jag
suktat efter länge! Har bara hittat hittils jätte dyra tyglar eller breda sånna. Men nu hittade jag ett
par för 179 kr som är otroligt smala.

Efter det drog jag direkt till stallet, tog en barbacka tur efter lite om och men vid uppsittningen. Men
det gick tillslut. Amadues fokuserar grymt mycket på andra saker när vi är ute och rider och där brister
jag också, jag tänker ju nämligen också på saker runtomkring och hur ska jag då begära av Amadeus
att endast fokusera på mig när inte jag fokuserar på honom fullt ut. tänker nämligen massor på vad Amadeus
kommer tycka om ex. den där vagnen, hunden människan o.s.v. Fick mig en tankeställare på vägen hem.
Så det får jag jobba på.

Nu ska jag dränka mina nya tyglar i läderfett, dom är hur hårda som helst och vill dom få kanske lite mer
böjbara?

Sen blir det Idol och sen efterlängtade Vampire diaries, någon annan som glor på det?
Dock så har inte Vampire diaries säsong 3 kommit ut på svensk tv ännu, men det hindrar ju inte
en att följa den i amerikansk takt på Internet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0