Granngården

Inlägget publicerades: 2011-10-13 Klockan: 10:18:26
Var på granngården igår och köpte Linement och Mineraler samt e-vitamin för en billig slant.
Nu har jag mineraler så det räcker i något år, var nämligen en säck på 25 liter!

Han har nu stått i 2 dagar igen vilket inte alls var meningen! Jobbade igår och dagen innan var jag
på klinik. men idag tänkte jag rida. Är sjukt sugen på lite dressyr men tror inte han är riktigt i form för
det ännu, så får vänta någon dag till!

Han har fått på sig benlindor bak 2 nätter i rad nu och hans bakben är jätte fina, han är ganska gallig bak
men nu är det i princip borta. Försöker även vänja honom vid b.o.t:en så han även kan få dom på fram
och bli fin där med.


Kommentarer
Postat av: Carolina { Mycket tävlingar i bloggen }

varför skulle du inte kunna rida dressyr? Jag uppfattar det som om det hänt något? :)

2011-10-14 @ 14:52:57
URL: http://asslatjejerna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0