blabla

Inlägget publicerades: 2011-10-20 Klockan: 11:12:53

Svullnaderna på bakbenet är helt oförändrade efter 3 nätter med b.o.t.
Har frågat runt och dom tycker det låter som gallor, om dom inte förändras förutom att gå ner
i svullnad så ska jag forsätta som vanligt. Så då får det bli så, forsätter med b.o.t en tag till för
att kolla om det minskar.

Igår red jag iallafall första ridturen på flera dagar, innan det hade han ju gått i 3 dagar och sen stått i 2 veckor så hade ställt in mig på en bushäst idag, men han var långt ifrån det. Så länge
som hästen jag red med studsade upp och ner vänster och höger lunkade Amadeus bara på.
Haha vad har hänt?! Det brukar ju vara han som är mer i luften än i marken.

Vi skulle rida över en äng på hemvägen när jag ser två svarta prickar bland gräset, det tar mig
typ 1 minut att fatta var det var, satt verkligen skitlänge och red mot det innan mitt sega huvud kunde koppla att det var en rådjur. Och då säger jag oj,oj och sen så flyger båda hästarna i luften när rådjuret springer i väg. Hade inte jag vart så himla seg så hade jag kunnat sagt oj, ett rådjur och förberett honom på det. Tyckte den var så himla klockren så satt bara o
garvade åt mig själv när jag höll på att ramla av. Det är verkligen typsikt mig!  Oskyldig


Kommentarer
Postat av: Carolina { Mycket tävlingar i bloggen }

Hej! Just nu har vi en veckofråga uppe. Om hur ofta man rider dressyr, hoppar och rider ut till exempel. Lämna gärna en motivering eller ett kort svar om du har bråttom!



Jättenyttigt och lärorikt att se andras svar om du inte är sugen :)

2011-10-20 @ 13:46:45
URL: http://asslatjejerna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0