Klippning ikväll!

Inlägget publicerades: 2011-11-04 Klockan: 11:32:54
Klockan halv 6 så hämtar jag klippmaskinen och ska klippa Amadeus.
Jag har bestämt mig nu så det blir endast halsen som blir klippt. Han svettast
mest där så jag tror att det blir bra! Annars får jag väll hyra den igen och klippa mera!
försökte göra en fin klippning på paint men gick inte så bra! Men ungefär så blir det klippt,typ..
Fast 100 gånger finare! (Eller fulare) Första gången jag håller i en klippmaskin och första gången
Amadeus blir rakad! Något säger mig att det inte kommer bli så lyckat.. Skrattande


Kommentarer
Postat av: Lisa

Gillar den rosa outfiten i headern! :D

2011-11-05 @ 12:38:34
URL: http://malinsslavar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0