Info Om Amadeus

Inlägget publicerades: 2011-05-04 Klockan: 19:27:00

Eftersom Amadeus ändå var en ganska stor del i mitt liv så får han faktiskt vara med
på bloggen ett tag framöver!

Jag köpte Amadeus 2008, som verkligen var ett ''illa kap''. Det enda han har varit i princip
är motgång,men vi har haft våra framgångar och när det väl händer så är dem riktigt bra!

Amadeus är född 1998, och är en Hollänsk Import med okänd stam. När han kom så kunde
han ingenting och man kunde inte ens ta i tyglarna på honom för då blev han stressad.
I somras hade vi som flest framgångar, vi fick både fart på galoppen och skritten och traven gick
som en dröm. Tyvärr när vintern kom blev han extrem aggresiv och jobbig och jag valde att sälja honom.
Detta var inget som kom oplanerat då jag har gått i dem tankarna i flera år. Jag tog mig dock aldrig orken
och släppte ifrån mig honom.

Amadeus är verkligen en charmör, han gör allt för uppmärksamhet och lite till.. Han har grymt stor personlighet
som är till hans nackdel ibland. Han är grymt känslig och snappar upp varje liten signal du ger.

Nu har vi gått skilda vägar, och jag tänker på honom varje sekund som går. Han var ändå min bästa
vän i 4 års tid. Men inget varar förevigt och vi båda förtjänar att vara lyckliga.
Jag hoppas vi ses min älskade vän 



Kommentarer
Postat av: Systeryster

Finaste killen <3

2012-02-02 @ 20:37:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0