Svar på kommentar(er)

Inlägget publicerades: 2011-05-27 Klockan: 23:51:46

SV: Vad jag sett än sålänge så står det ingen lag om att man måste rida i vissa kläder?
Eller har ni gjort det..? ;)
Det var Skröbydag i stallet. vilket betyder att massor av barn kommer till stallet och äter
korv, fiskar fiskedamm och rider ponnyridning.
Och hade inga ridbyxor i stallet så fick bli tights. Luftigt och skönt. Samt att skorna
glömmer jag alltid bort och kommer inte på det förren jag står vid uppsittningspallen.
Orkar aldrig gå in och hämta dom andra skorna och eftersom mina stigbyglar har snoddar
så går dom upp ifall jag åker igenom med foten. Annars skulle jag Aldrig rida utan klack. :)

Kommentarer
Postat av: Maja L

Hej!

Fin och trevlig blogg du har! :)



Fortsatt trevlig dag!

Varma hälsningar

Maja L

2011-05-28 @ 12:00:10
URL: http://fotnotsmaja.blogg.se/
Postat av: sophie

Hej! Fin blogg och häst! Har frågestund på min blogg, titta gärna in och fråga nåt ;D

2011-05-28 @ 12:43:48
URL: http://gnistaiogat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0