Slänga alla planer ut i sjön

Inlägget publicerades: 2011-05-11 Klockan: 07:52:22
morsning korsning!
Igår blev inga inlägg gjorda då jag var på grymt dåligt humör efter jag hade kommit
hem från stallet och stallmötet. Gjorde ett inlägg igår men raderade det. Kan kortfatta det
snabbt, Hästarna går ut på Sommarbete den 28 maj, eller runtomkring där. Och då ska
Amadeus gå med 2 valackar och 1 sto, och det kommer inte bli lyckat. Först och främst
kommer Amadeus totalstressa varenda minut på dygnet för att hålla koll på sitt sto o.s.v.
Ifall ägaren tar ut stoet ur hagen, så kommer det slå slint på Amadeus, och han kommer
skada både sig själv och hästarna runt omkring sig. Tanken från min sida var att ta in
amadeus under dag tid, och släppa ut honom på kvällen när det blir svalare, eftersom han
är ett kontrollfreak med alla hästar så kommer han inte orka gå ute 24/7 samt att jag ska
hårdträna hela sommaren. men den iden och all ridning kan jag slänga i väggen nu.
Längtar jag till sommaren? inte nu längre!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0