Ska jag vara med?

Inlägget publicerades: 2011-05-25 Klockan: 08:39:37
Ska jag anmäla mig till årets första tävling (för min del)?
Är ganska sugen på det faktiskt, och eftersom det kommer ta ett tag och lära honom vänster
galopp så kan jag faktiskt börja med hoppningen. Får klura på det ett tag, vill inte gå för fort fram
med honom. Vill att han ska känna sig säker innan man åker iväg på tävling. Ska försöka
åka iväg och bara träna på andra gårdar. Blir faktiskt första gången vi kommer åka transport till en
tävling. Så kanske bäst och kolla hur han är när man bara åker med transport och rider någon annan
stans först.. :)


Kommentarer
Postat av: Erika

Kanske är en bra idé att pröva o lasta o köra lite innan i så fall. :)

2011-05-25 @ 15:26:46
URL: http://eriikapettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0