Jobbig helg!

Inlägget publicerades: 2011-05-27 Klockan: 08:52:09
Dom flesta vet att jag var i Ullared Gekås för 3 veckor sen.
Och nu ska jag dit igen! min syster ska kolla på häst runt omkring där så
då kan man ju även passa på att ta bussen och åka till Gekås!!
Vi åker på Lördag morgon (alltså imorgon) åker hela dagen och kollar på hästarna
på Lördag em/kväll. sen sover vi på ett hotell under natten, sen så ska jag och Kamilla
ta bussen från varberg till Ullared runt 7-halv 8, sen så får vi shoppa fram till 11 ungefär
då åker vi och kollar på samma hästar igen och efter det åker vi hem!!

Något som jag behöver och ska köpa är jacsons transportskydd. Jag och min syster ska köpa
dom tillsammans eftersom vi inte åker så ofta. Så lika bra att dela på dom!
Sen så har jag inte råd att köpa något mer, måste ju spara till min nya häst som kommer på Tisdag! =)


Kommentarer
Postat av: Emma

Vilken häst ska din syster titta på? Jag bor i närheten av ullared, eller några mil utanför men jag brukar ofta vistas i de trakterna :P

Så tänkte bara om jag kanske känner till den hästen :)

2011-05-27 @ 09:59:21
URL: http://armonios.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0