Hiss eller diss!

Inlägget publicerades: 2011-05-02 Klockan: 21:33:47

Fortis et Liber internetbutik!

Det är sällan jag hittar butiker som är annorlunda, och som står ut. Dom flesta ridsportbutikerna
ser likadana ut, har samma saker , och minst 10 personer inom samma Klubb har likadana saker.
Hur roligt är det? Jag hittade en sida som är helt annorlunda! Både märket och hur schabrakena är
skurna föll mig i smaken direkt. Dock inte dom droppade schabraken för dom har jag grymt svårt för.
Jag tycker att priserna är lagom, sen vet jag inte hur seriös sidan är.
Men jag skulle lätt kunna beställa hem ett schabrak eller pannband eller lika väl en grimma för allt
gick hem hos mig!


sakerna som föll mig direkt i smaken:

Kommentarer
Postat av: Emma

Måste verkligen säga att jag älskar din hisskylt! Den är bara för cool!

2011-05-03 @ 18:33:42
URL: http://theponilife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0