BRÅTTOM!

Inlägget publicerades: 2011-05-21 Klockan: 13:01:14
Nu fattar jag varför folk tycker att 24 timmar på ett dygn är alldeles för lite!!
Har bakat sen halv tolv, en Silvia kaka och sen kokosbollar. Och är inte klar ännu.
Saknar ett ägg så det måste fixas också. Men nu hinner jag inte baka klart för jag
ska till stallet och provhoppa tills imorgon (Skörby dag) på Korint. Klockan 4
kommer min bror och ska hjälpa mig och laga sushi och innan det ska jag ha satt ris på kokning.
Samt att jag även ska mocka, och fixa till Amadeus innan det. Efter min familjemiddag så ska
jag baka klart, fixa kokos på kokosbollarna och samt sätta glasyr + dekeration på silvia kakan.
Samt komma på en maskerad dräkt tills imorgon. Funderar typ på Barbie elr liknade, har en perfa
klänning för det. Dock är det sjukt tråkigt, men vet inte om jag hinner med något annat. Får fundera!



Kommentarer
Postat av: Erika

Ibland räcker tyvärr inte 24 timmar på ett dygn.

De krävs ibland fler.



jobbigt när tiden inte vill räcka till.

2011-05-21 @ 17:54:33
URL: http://eriikapettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0