Är död!

Inlägget publicerades: 2011-05-21 Klockan: 22:47:15
Full rulle hela dagen idag då. Är dö trött och kommer ha träningsvärk in i 1000 imorron!
hoppade Korint ca 60 cm och barbacka dessutom! Var lite självmordsbelägen idag vetni!
Sen satt jag upp på den nya hästen, eftersom han stannade framför hindrerna.
Men ja, fick fram honom 2 steg sen stannade han o.s.v. Inte alls rolig häst faktiskt.
Han saknade framåtbjudning och han ville inte alls vara med på leken.
Får så dåligt samvete av att rida hästar som e så, första gången jag använde spöet på 3 år typ.
och då använde jag den för att förtydliga skänkel. Men nu var jag tvungen att lägga till den
bakom skänkeln, men fick ingen respons alls, hästen saknar ridglädjen helt enkelt.
Nu kom jag även på att jag har inte gjort kokosbollarna ännu.. PANIK!!!!!
Får gå upp klockan 7 imoron o göra dom för nu måste jag sova om jag inte vill vara en mumie imorron
På maskeradhoppninen. Är iallafall en barbie imorgon då jag inte hunnit leta igenom maskeradlådan
så det blir som det blir, en skrikrosa klänning med ungefär 40 lager av tyll (kolla förra inlägget för bild.)
samt samma färg på skor, sen även benlindor exakt samma färg. Får dock kolla om dom inte blir
alldeles fööör långa på henne. Vill ju inte klippa i dom precis! Sen så ska jag även gå ner och leta reda på
samma färg på band som jag ska fläta in i manen på henne samt i svansen.. oh hon kommer bli sååå fin!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0