typiskt mig sak!

Inlägget publicerades: 2011-06-09 Klockan: 09:42:16
Vad tycker ni om min stolsits på andra bilden? sjukt vacker om ni frågar mig..
Amadeus var på sitt bästa humör idag faktiskt! Red ut på ängen lite innan som uppvärmning,
och vet ni vad som hände?! Ena tygeln lossnade från bettet!! Haha hur lyckas man?
Tur nog så stannade Amadeus halvt men jag styrde honom på en plutt volt så han var tvungen o stanna
och satt av, typiskt mig asså! ;)

Han var hursomhelst jätte fin och mjuk i munnen genom hela ridpasset, av någon konstig anledning så
blir han 10 gånger mjukare i munnen när jag rider barbacka! Jobbade på att hitta en stabil form i traven.
Vilket vi lyckades väldigt bra med! Så grym stor skillnad när man har någon från marken som kan rätta till
felen!

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag har sett värre :)

Jag själv håller på att träna bort min stolsits, eller försöker i alla fall..

2011-06-09 @ 22:29:57
URL: http://armonios.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0