ont i huvdet!

Inlägget publicerades: 2011-06-16 Klockan: 16:54:18

Igår blev det somsagt klättring för Amadeus del. Gud vad kul han tyckte det fast ändå sjukt jobbigt.
Ingen hits heller att klättra barbacka, uppåt gick bra då man kunde hålla i manen
men neråt var det liiite jobbigare, gled sjukt mycket frammåt! ;)

Efter det han jag inte rida Ludde, utan hjälpte min syster att köra Dandelion till bete.
Och vi var hemma vid 1-halv2. Så nu har jag sjukt ont i huvudet, så troligtvis kommer jag
itne orka rida idag, ska jobba imorgon och vill vara hemma vid 12 så jag kan kolla på dressyrmeetinget
på Håboridklubb. Får se hur det blir med det..

Var ner i stallet på dagen och gav lite hö till dom, och övertråden hade ramlat ner. Haha gud så lyckats.
Tur nog har man en sån snäll pålle som inte går över! ;)


Kommentarer
Postat av: linnea

fin blogg :)

hur fixade du så att rubriken i inlägget kom i mitten?

2011-06-16 @ 18:54:53
URL: http://magdalenaeklund.blogg.se/
Postat av: Wilma

Fin blogg :)

2011-06-20 @ 16:33:31
URL: http://www.horsegeek.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0