Mycket på gång!

Inlägget publicerades: 2011-06-09 Klockan: 22:21:25
Mycket på gång just nu. Hittat en intresserad av min wintec allround sadel och förhoppningsvis så
blir den såld för för strax under 2.000 kronor, vilket är ganska bra då jag har försökt att få såld
den i nästan 1 år nu. Och nu har jag även en Racesafe väst på ingång också , tycker mina beta 2000
väst är så himla oskön när den inte formar sig . (därav har jag inte använt den) .
Nu ska jag även jobba,jobba och jobba och försöka att hitta onödiga saker att sälja så jag får ihop pengar
till en dressyrsadel. Känns verkligen som det behövs! ;)

Update: sadeln är såld för 1.800, och västen är nu köpt för 1.400! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0