Första tävlingen 2011 inbokad!

Inlägget publicerades: 2011-06-13 Klockan: 22:53:49
Första tävlingen är inbokad nu, har inte anmält mig ännu. Men det ska göras.
Även om jag mer är en dressyrryttare nuförtiden så börjar jag med en hopptävling.
Där behöver han ju faktiskt inte kunna vänster galopp. Han kör ju med förvänd galopp
när han hoppar ;)
Men jag ska stenträna med vänster galoppen samt bättra på högergaloppen. Så förhoppningsvis
så kan vi iallafall ta vänster vid snäva kurvor. Har ju faktiskt en stor fördel med honom och det är att
man kan vända honom som en ponny. Alltså sjukt snabbt!
80 cm blir det med honom, fanns 60,80,100 och 110. Men kände att 60 är alldeles för lite om vi ska komma
någon vart. Sen så kanske jag tar med Ludde också, men det är inte säkert. Jag har hursomhelst bestämt
mig för att starta 2 gånger. Så blir det 2 gånger med Amadeus eller 1 gång med Amadeus och 1 gång med Ludde
får vi se senare. :)

Så den 13 augusti smäller det, förhoppningsvis håller sig hästarna hela till dess! :)


Kommentarer
Postat av: Carolina

Gissa i våran "finn fem fel" och du kan vinna en länkning!

2011-06-14 @ 13:37:31
URL: http://asslatjejerna.blogg.se/
Postat av: Sofia

Roligt med tävling! :)

2011-06-17 @ 17:50:00
URL: http://bestehest.blogspot.com/
Postat av: angelina

kul att tävla :D



ha en bra kväll!

2011-06-17 @ 19:36:50
URL: http://angelinav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0