Dagens planer!

Inlägget publicerades: 2011-06-15 Klockan: 12:08:50

Dagens aktivering med pållarna blir nog uteritt för båda två.
undra om man kan ta ena hästen som släptåg bakom den andra? Fatta vad najs de skulle vara!
Skulle nog inte gå sådär jätte bra om jag får säga det själv..
Hursomhelst. Med Ludde blir det antingen en runda i skogen, lite off pizt så han får
lyfta på fötterna lite, eller en runda runt energiskogen med kondetionsträning.
Får se vilket humör han är på ikväll! :)

För Amadeus del så blir det nog klättring tror jag, barbacka då alltså. Känner på mig
att någon kommer glida så in i norden, ska nog inviga min väst när jag gör detta moment. ;)
Eftersom jag inte har någon sadel så blir det endast klättring på den mindre branta sidan.
Klätter backen jag brukar klättra i är ingen backe eller vad man ska säga. Det är en stooor kulle
som är en f.d soptipp tror jag. Alltså har alla sopor förmultnat så att det blivit en stoor kulle.
Enda nackdelen är att den ligger MITT I industri området.  Alltså bland alla lastbilar, traktorer m.m.
Och dom är inte precis tystlåtna och försiktiga utan när dom lägger ner saker så låter det ända till stallet..
Tur nog har Amadeus vant sig en del, och brukar inte göra mer än bara hoppa till i värsta fall.
Men det var mer än 1 ½ år sedan jag klättrade där. Men får helt enkelt hålla tummarna att det kommer gå bra! ;)

bild på backen/kullen. Det gråa är industriområde.


Kommentarer
Postat av: m

Ser riktigt trevligt ut :D

2011-06-18 @ 14:22:15
URL: http://ofourblog.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0