Bilder på Ludde!

Inlägget publicerades: 2011-06-06 Klockan: 16:42:54
Mailat ägaren nu och frågat när han blev kollad på tänderna . Gillar inte att han gapar så
mycket när jag rider. Han var annars jätte najs och rida. Tyvärr och typsikt så fick jag håll
efter 3 varv i trav. Så var tvungen att avsluta. Hatar när jag får håll och jag får det jätte ofta nuförtiden.
Någon annan med samma problem?

Idag ska jag rida ut på Ludde och rida barbacka på Amadeus om jag nu kommer upp på honom.
Får ta mig tiden och ta det lugnt när jag sitter upp. Går han iväg så gör jag bara om.
Ska prova rida dressyr på honom, det går ju verkligen inte med hoppsadeln! Och vill inte att
han ska tappa allt vi byggt upp dom senaste månaderna!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0