Äntligen!!!

Inlägget publicerades: 2011-06-06 Klockan: 22:14:26
Satt upp på Amadeus barbacka idag somsagt , gick finnemang att sitta upp. Tar man sig tiden
och är lugn så drar han inte iväg bockandes.
Red hursom dressyr och hoppades att han var tillbaka som vanligt. Dock hade jag inga som
helst höga förväntingar att han skulle vara lugn och harmonisk igen och framförallt ridbar.
Men det var han! han var mjuk i munnen och jag kände verkligen = Amadeus är tillbaka!
Blev så himla glad när jag kände att han gick som en klocka och han gick t.o.m bättre
i traven när jag red barbacka än med sadel. Och ja ni läste rätt, jag travade också och shit vilken
härlig trav han har att sitta ner barbacka i faktiskt, det trodde jag aldrig! Han tog något Amadeusegnagång-
artsteg men det rättade vi till på en gång! Grym häst och log nog igenom hela ridpasset från början
till slut. Vid sånna här tillfällen blir man verkligen påmind om hur mycket han betyder för mig, även om han
har sina dåliga stunder, vilket han har mååånga av men ändå så skulle jag aldrig kunna byta ut honom mot någon annan! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0