Ner med kameran!! :)

Inlägget publicerades: 2011-07-01 Klockan: 13:09:36
Jag tar med mig kameran till stallet idag och hoppas jag kan klicka lite bilder.
Tyvärr har jag ingen som vill fota när man rider , så blir tråkiga vardagliga bilder.
men det är förhoppningsvis bättre än ingenting? :)

Hovslagaren har ännu inte hört av sig, lite halv drygt för nu är det helg och Amadeus
får alltså stå
.stryk det, han kommer i EM!!! ;) 
 Sen åker jag bort på Tisdag kväll och då ska han stå i en vecka!
Lite halvkul sådär, hehe.. Ludde ska ridas idag och i helgen. min kompis tar hand om honom
när jag är bortrest och motionerar honom. Skönt det iaf så en av pållarna får röra på sig! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0