Jag är en vandrande mumie..

Inlägget publicerades: 2011-07-29 Klockan: 21:27:20

Jag har jobbat i två dagar i sträck . Låter inte så jobbigt men tro mig att
springa upp och ner i trapphus är rejält jobbigt, speciellt om man har knäproblem..haha..
Tog en sväng på Amadeus idag, ifall han skulle hoppat till så lovar jag att jag skulle flyga av!
Har inte en endaste muskel kvar i hela kroppen! Ska gå och lägga mig snart, eller titta på film
och äta B&J glass. Imorgon ska jag upp tidigt. Ska rida lektion halv 11, och efter det så ska jag
jobba igen.. Haha så ja jag återkommer med seriös uppdatering den dagen som när jag känner mig
som en person igen! :P


Kommentarer
Postat av: Lisa & Carro

Hej! Fin blogg med fin header! Checka gärna in våran blogg där vi skriver om våran vardag i hästlivet :) Vi har även en frågestund, släng gärna in en fråga! :)

kraam

2011-07-30 @ 22:49:40
URL: http://ponnyboken.blogg.se/
Postat av: Julia ( T E A M R Y T T A R N A )

Ååh, vad söt häst i headern!

2011-07-30 @ 22:57:39
URL: http://teamryttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0