Flughuvor inköpta!

Inlägget publicerades: 2011-07-13 Klockan: 17:37:00
Sådär ja! Nu har jag varit och handlat på Granngården. hade med mig 500 spänn och
det mystiska var att jag handlade upp alltihopa. Troligvis för att Fluhuvorna var onödigt
dyra! Och såklart i bajskvalite. Men det finns verkligen ingenannan stans flughuvor i storlek FULL.
Inte ens dom hade framme utan var tvungen och gå och fråga och då hittade hon 2 styckna.
Så där hade jag tur. Sen köpte jag även en fet helosan tub att sätta på Luddes sår. Komiska
i det hela är att allt detta är endast till Ludde.. Men håller han den nya flughuvan hel så får Amadeus
den andra sen. Köpte 2 styckna utifall en går sönder.. :)

Flughuva av märket Hansbo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0