Ludwig!

Inlägget publicerades: 2011-08-04 Klockan: 23:34:35
Har fått några frågor om Ludde, om han är min o.s.v. Så nu tänkte jag förklara
för er som missat detta! (:

Ludde eller Ludwig som han egentligen heter har jag endast på Foder från i slutet
av maj iår t.o.m till 1 september. Så jag ägar honom inte utan har honom endast som
foderhäst.

Ludde är 18 år i Augusti, vilket datum kommer jag inte riktigt ihåg. Ägaren till honom köpte
honom i Höstas tror jag (är inte 100 på det) och då visade det sig att han hade kotledsinflamation.
Innan det är jag ganska säker på att han har tävlat en hel del i hoppning, försökte googla fram något
och det enda jag hittade var att han var med i ett fyraårschampion. Tyvärr laddade inte sidan upp så
fick inte veta något mer.
Han går verkligen med på allt man gör, en riktig gentleman brukar man kalla det för va? ;)

Här är hans stamtavla ifall det intresserar någon!



Han är halvbror till min syster häst Dandelion. Dom båda har Maraton och Landlord i blodet, dock är dandelion
snäppet yngre alltså är Maraton hans pappasfar eller något sånt! (;

tyvärrens har jag inte så många bilder på honom , men det ska ändras! hehe.. ;)

Kommentarer
Postat av: Syster Yster

Dandelion är e: Lasandos, ee: Landlord och ue: Maraton :)

2011-08-05 @ 01:11:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0