Rengörning i stallet!

Inlägget publicerades: 2011-08-04 Klockan: 23:07:13
Spenderat ca 5-6 timmar i stallet idag för att skura boxen.
Färgen som är i Amadeus ''nyblivna'' box (d.v.s Luddes box just nu)
är matt så den är jätte jobbig att skura! Den suger för det första åt sig vattnet
och sen så färgar den av sig.. Jag tror inte den är så jätte vattenfast..?
Hursomhelst, det känns som jag har en miljon spindlar krypande på mig, om jag
är rädd för något så är det spindlar!! 
Har 1/4 av boxen kvar och tänkte ta den på Lördag eller Söndag, sen blir det målning
i riktig glansig målafärg, så det blir lätt att göra rent till herrn.
Råkade även ta sönder en planka som vi får spika tillbaka sen, tror jag tog i för mycket, hela
väggen skakade nämligen..hehe..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0