Inlägget försvann.

Inlägget publicerades: 2011-04-13 Klockan: 15:30:25
Skrev ett inlägg igår men som jag tydligen glömde publicera och stängde av datorn så det
försvann ( typiskt mig..)
Hursom fick erbjudandet och rida murklan på kvällen och då gjorde jag det. Tar varje chans
jag får att få rida andra hästar då man lär sig sjukt mycket på bara den stunden.
Och det var FÖRSTA gången jag red ett helt normalt skritt-trav och galopp pass på en häst
på 2 år. Senast jag gjorde det var det på Dandelion och det var nog mer än två år sedan jag red honom
i alla gångarter, och hur mycket kunde jag då..? ;)
Jag har ju förstårs ridit Korint i skritt trav o galopp, men hon är ju somsagt 20+ och orkar inte så mycket.
plus att hon är för tjock för att orka igenom ett helt arbetspass. Hursom efter ungefär 20 min av träning
så kunde jag knappt sitta ner längre vid galoppfattningar. mina innerlår var helt döda, hade ingen som helst
krafft kvar i dom. Något säger mig att jag är ur form.. Kyss

 



Kommentarer
Postat av: Michelle

vilken söt bild:D himla gullig häst:P <3

2011-04-15 @ 09:42:11
URL: http://ponnybrudarnaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0