vart i stallet hela dagen!

Inlägget publicerades: 2010-09-05 Klockan: 20:55:29
Vaknade vid halv 10 och så drog jag direkt ner till stallet för
städdag med allihopa! Egentligen var tiden 10-15 men vi stod forfarande och
höll på med hagarna vid 17.00!
Vi trådade om HELA hagen så att strömmen gick rätt o.s.v.
Efter det var det dags att mocka tre hagar fylla hö, mat och vatten.
Blää, ska aldrig ha tre hästar säger jag bara! ;)

Även så försökte jag få bort de värsta kardborrarna på Emirh och
Indra, orkade inte allt utan tog bara det i pannluggen och lite neråt.
Och sen smörjde jag min häst med Jodopax på benen, gud vad jag hatar färgen,
konsistenten och Lukten. Blir verkligen illamående av det.

men iaf nu ska hästarna äntligen komma in från Sommarbetet.
Tycker det är grymt skönt! Haha!


Att lägga upp bilder funkar igen! :D
Lägger upp på hur fina svansarna + manen är. Och nu har jag ändå
plockat lite :S



Kommentarer
Postat av: Emelie Källman { m e l l l i i e }

sv haha, han har alltid varit fet :D

2010-09-06 @ 16:16:25
URL: http://mellliie.blogg.se/
Postat av: Emelie Källman { m e l l l i i e }

sv haha, aa :) det är sött ;P

2010-09-06 @ 16:26:52
URL: http://mellliie.blogg.se/
Postat av: celina

vad är det i svansen/manen, ser inte så "fint" ut..

har h*n haft det allt eller ?



Du får gärna göra ett inlägg om det här!

2010-09-16 @ 00:17:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0