Snart till stallet

Inlägget publicerades: 2010-09-21 Klockan: 16:14:04
Vet inte vad det är med antingen min dator elr blogg.se . Men när jag skriver nytt inlägg, så saknas alla dom är html-koder , lägg in bild o.s.v jätte konstigt! men snart ska jag till stallet ska bara äta middag först, om någon halvtimme, sen drar jag. har kvällen vid 8 idag, så ska försöka bli klar till dess så jag kommer hem på direkten efter det. Vi ska in till kliniken imorgon. Kl 2 har vi tid så måste lasta vid ca kvart i 1. Så tänkte göra iording allt idag, transportskydd, grimma o.s.v. Så slipper jag springa runt om en galning imorgon och leta efter alla grejer! (: kan inte lägga in bild, så det blir ingen heller! :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0