Pälsglans

Inlägget publicerades: 2010-09-13 Klockan: 16:58:51
Just nu har jag faktiskt ingen pälsglans.
Har glömt att köpa en. Men om jag ska vara ärlig
så har jag verkligen inte saknat den.
Igår när jag borstade igenom svansen så var den len,
som om jag precis har haft i pälsglans, konstigt nog.
Och hans man är också jätte glansig och mjuk.
 
Det blir kanske en ond cirkel när man tar pälsglans,
har man tagit lite så måste man ta mer. Jag har inte haft i pälsglans
i över ½ år. Och hans svans är lika fina som dom som har haft i det. 
Så jag kommer nog skippa pälsglansen framöver och låta den
naturliga glansen stiga fram! (: 

 

Kommentarer
Postat av: Pontus

Men pälsglansen används för att man inte ska slita på svans och man och inte för att den ska tova ihop sig så man måste borsta ur den varje gång. Väldigt effektivt tidig vår och höst då det är lerigt i hagarna och smutsen glider av lättare.

2010-09-14 @ 17:47:39
URL: http://ps-dressyr.blogspot.com
Postat av: Catrin Egerfors - Mitt liv som tävlingsryttare

Jag använder bara pälsglans dagen innan tävling :D



Vad roligt att du letat efter de klippet, tänkte nämligen lägga upp de oxå, men blev så många då :P

2010-09-15 @ 07:36:18
URL: http://cathie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0