kardborrar

Inlägget publicerades: 2010-09-16 Klockan: 22:00:49

Det hon har i svansen och i manen är kardborrar   en eländig
jobbig växt enligt mig! Fastnar i man och svans, och har man ett
kallblod elr liknande så fasnar dom även i hovskäggen.
När man plockar bort dom så kan man  inte undvika att halva manen åker med!
Det här är inte min häst, så det finns sånna i deras hage som inte är bortplockade.
Vi som står i ''min'' hage tog bort alla innnan dom gick in dit, så vi slapp dom! (:
Det är gryymt mycket bättre att ägna 1 timme med att klippa bort alla och kasta ut dom
ur hagen än att stå varje dag i 15-30 min och ta bort dom, + att manen och svansen blir förskräckligt fula efter det! ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0