jätte snällt..

Inlägget publicerades: 2010-09-16 Klockan: 20:14:32

Gick en promenad med Amadeus idag.
Eller jag gjorde sällskap till Bonnie som
Skulle rida sin häst för första gången på tre
månader. Så hon ville ha lite sällskap.
Det enda var att han var jätte lugn, och det var Amadeus
som man trodde hade stått i tre månader.
Han drog åt alla olika håll, och blev rädd för ingenting. ;)
Knäpp häst..!

Tror jag hittade Amadeus nya favvoställe att bli kliad på.
På bringan, jag tror det heter så är verklige SÄMST på hästens anatomi(!)
Står jag och kliar där på honom och står framför honom så början
HAN klia i mitt hår, och ska vara snäll att klia så då börjar han klia i Huvudet på
mig med sina tänder! Jätte gulligt Amadeus men jag är ingen häst så du behöver inte
klia mig tillbaka! :P



 
bild: Augusti 2008.


Kommentarer
Postat av: Anonym

2010-09-20 @ 10:51:37
Postat av: Anonym

Fin bild (:

2010-09-20 @ 10:53:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0