Hästen har fått sällskap!

Inlägget publicerades: 2010-09-29 Klockan: 15:39:51

amadeus är varit coollugn att vara inne själv
vilket jag inte trodde!
Trodde han skulle stressa sönder men icke.
Han har inte brytt sig om att dom andra gått ut eller nått!

Men f.o.m igår fick han sällskap, eller det var ju inte meingen
att han skulle få det, utan en annan häst i stallet fick fång och står
också inne i två veckor. Så Amadeus får sällskap resten av tiden ut
om allt läker som det ska!

Skulle lägga in torv idag, men öppnade bara balen och la den längst bak.
Han brukar tycka det är roligt att ta sönder den själv, och nu lär det
vara extra roligt när han inte har något att göra! (:


Blir så arg när inte jag kan ladda bilderna från mobil till datorn.
Men hittar jag bara ett USB-minne på 8-gb så kan jag få alla
''jätte'' gamla bilder på honom. Gammal bild, från första veckan han va hos oss;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0