Dålig uppdatering

Inlägget publicerades: 2010-09-25 Klockan: 12:46:37
Jag har varit borta från i förrgår tills idag. Därav ingen uppdatering.
Trodde att jag kunde gå i på blogg.se från mobilen men det gick inte!
Så det blev ingen uppdatering, men nu är jag tillbaka. (:

Ska snart åka ner till stallet och mocka, kanske göra alltihopa nu,
d.v.s mat och höet. Men får se om jag orkar. Ska ner igen ikväll runt
halv 8 och mocka igen. Så det kanske blir att jag gör resten då.


random bild..

nej nu ska jag knarka nässpray. Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Tina

Jag tycker verkligen att hästar är vackra djur, men ska jag vara ärlig är jag lite rädd för hästar.. :)

2010-09-26 @ 13:14:41
URL: http://hejtina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0