Springa av sig i hagen

Inlägget publicerades: 2010-10-13 Klockan: 22:45:53

Idag så han jag ta ut honom i 1 ½ timme innan dom gick in vid middagen.
Han fattade redan när jag var på väg med honom till hagen, att han skulle
få komma ut. Så han hoppade runt mig, och bockade m.m när jag ledde honom.
Jag hade min Kamera  runt halsen. Så var först tvungen att lägga undan den och sen forsätta
leda honom till hagen. När jag skulle vända honom i hagen, eller han knappt det så hade han
Nästan redan hunnit sticka iväg. Tur nog så var jag lite beredd så höll kvar i grimskaften.
Ha, tur det! ;)

Hade inte kameran när han bockade dom högsta från början men här är iaf nga foton (:













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0