Skit ridtur!

Inlägget publicerades: 2010-10-26 Klockan: 19:52:09
Får se vart jag ska börja.
Hade lite träning med honom, red ''fram och tillbaka'' på gånvägarna
runt stallet, brukar funka för att få honom och lugna ner sig.
Han brukar fatta att han inte behöver stressa för han vet aldrig om vi verkligen
är på hemväg.
Men det är ju lättare sagt än gjort, han stressade både från stallet och
till stallet. Efter ett tag d.v.s efter 20 min, lugnade han ner sig liiite
och jag travade en bit, gick skit kan man säga det med.
Jaja bara att glömma den här dagen och dom senaste dagarna jag ridit honom.
Och får hoppas han kan börja sköta sig normalt snart..!

Nu har jag iallafall dragit ner på höet 2 kg. Dom kg la jag bara på förut
när han stod i boxvila.
kanske är det det han får all jvla energi ifrån? Fick veta att det var ganska hög
energivärde i det.
Så det blir öka Lusernen och minska höt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0