Sent till stallet...

Inlägget publicerades: 2010-10-31 Klockan: 18:43:09
Nu åker jag ner till stallet (18.30) inte så jätte sent då.
men sent för en söndag!
Har varit i stocholm hela dagen så har SVIN ont i fötterna så
blir lugn ridning.  Han stod i fredags så måste komma ut och rida!

Förhoppningsvis så blir jag själv i stallet hela kvällen, tycker det är
så himla skönt at vara själv. Fast å andra sidan är det roligt med sällskap,
fast inte efter en dag bland massvis med social kontakt..

Något jag verkligen dissar i stallet är Musik, eller radion vi har i stallet
min box ligger precis vid radion och några har i princip högsta volym för att höra
till boxen längst bort. När jag kommer till stallet så vill jag ju bort från allt ljud,
och bara höra dom ''naturliga'' ljuden, och inte höra en jvla radio skrikande i mitt öra!!
Blä, fy, usch!! Har snart lust att klippa sönder sladden till radion så den inte funnkar mer... Hehe..Oskyldig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0