Rid tur i regnet.

Inlägget publicerades: 2010-10-19 Klockan: 15:59:09
Nu drar jag ner till stallet och ska rida i det här äckliga vädret.
Det regnar som om någon skulle hålla en vattenspridare över en. Usch!

Red igår och det gick super, hann inte rida försten vid 8, och då var det bäck
Svart och det duggade och blåste grymt mycket.
Men han brydde sig inte om att det blåser (det gör han aldrig)
eller förutom att han försöker gömma huvudet för regnet/blåsten
så han vinklar huvdet jätte knäppt!

Men vi får se hur det går idag, jag har bara ridit ut med andra
sen jag satt upp. Så vi får se hur det går att rida själv. Fast han brukar
oftast vare bättre själv. Han får gå i sin egna takt.
Och när jag rider med andra och den hästen blir rädd för ex. en sten och tycker
den är jätte farlig så låtsas amadeus också bli rädd, men han har ingen som
helst aning om VAD han ska bli rädd för. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0