otur..

Inlägget publicerades: 2010-11-27 Klockan: 19:15:07

Hade en jäkla otur idag ska jag berätta.
Städade ute hos kaninen och dog av kyla när jag städade.
Sen får jag ett sms liknande:
- hej kan du ta min em. jag kan inte.
Sjävklart ställer man upp ..snäll som man är ..  
Och cyklade ner till stallet i minus 10 grader, och frysta tår.
Och till min förvåning var alla hästar inne och dom har fått mat.
Jahopp?! Vet inte vad som hände riktigt, men det var bara att vända hem igen..
Det var en riktigt dryg sak, haha specielt när man inte hade någon känsl i tårna! ;P


imorgon släpps plutten ut i stor hage. Ska ha kameran i högsta hugg så räkna med bilder imorgon! ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0