inget intressant..;)

Inlägget publicerades: 2010-11-05 Klockan: 23:24:21
Är tom på ideer om vad jag ska skriva..
Men kan säga vad jag gjorde med Amadeus idag iallafall, om det nu är intressant!

Tog en promenad idag bara för att han jobbade så hårt i går, och blev
inte avskrittat tillräckligt så han var rätt stel idag. Så blev en
promenad, vilket gick bra. Förutom att jag skulle vänta tills
några människor hade kastat klart sina glas i en sån här stor containen.
Ville inte gå förbi då , för det låter så mycket och så..
Och Amadeus kan ju absolut INTE stå still, så tänkte gå en bit på en annan vägg
medans jag väntade, men det tyckte Absolut inte Amadues så han stegrar,
och virrar ihop sig i grimskaftet, men allt gick bra, tur nog.
Han skötte sig fint på vägen hem sen och stannade direkt när jag stannade.
Blev lite arg på honom när han stegrade sådär, det kan ju gå riktigt illa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0