hemma

Inlägget publicerades: 2010-11-21 Klockan: 13:49:44
Är så himla trött fastän klockan bara är 2?!
Vi kom hem vid 22.00 igår. Och så packade jag upp och gick och sov.
Jag sov inte någongång på dit eller hemvägen, och vi satt ändå i bilen
runt 12 timmar sammanlagd.

Behövde egentligen sovit längre i morse men hade utsläppet
så det var bara att kliva upp och släppa ut dom, har även provat alla
grejor som jag köpte på Amadeus.
Bl.a:
Rosa framskydd
Rosa Senskydd bak
Blått ländtäcke i Cob
Blått Skritttäcke
Träns
pälsglans
e,b-vitamin
Ridbyxor
Ridjacka
Grimma x-full
Grimskaft

Det blåa Ländtäcket var så sött och det fanns bara i Cob (alla söta saker finns bara i cob elr ponny!)
Men min häst är ganska liten så jag köpte den ändå.
Grimman blev i fel storlkek . x-full var INTE meningen, Han kommer in i Cob grimmor, men minsta hålet
på full passar bäst , så snacka om att den var förstor? :3


Kommentarer
Postat av: cicci

Fin blogg !:)

Vill du bli reklamerad på min blogg ?:)

Då följer din header med som bild till din blogg, tar bloggen på min vanliga blogg och min hästblogg !:D



Hästblogg: http://barahastskotare.bloggplatsen.se

vanliga: http://ciccigustafsson.bloggplatsen.se

2010-11-21 @ 13:51:16
URL: http://barahastskotare.bloggplatsen.se
Postat av: Jen

En av mina grimmor blev också xfull av någon anledning men men :P

2010-11-21 @ 19:34:25
Postat av: Johanna

Hellre för stor grimma än att betala 100 kronor för något man inte ens köpt! :@

2010-11-21 @ 20:43:01
Postat av: Jen

Hehe nee iof.. Jag betalade olika på grimmorna också samt att hon slog in nå helt konstigt på en av present snörena inte alls det so jag köpte o dyrt vare med.. fast typ 40kr mer än jag tänkt inte en hel vara jag ej fått m :P

2010-11-21 @ 22:01:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0