Mer planering

Inlägget publicerades: 2014-01-20 Klockan: 19:13:07
Jag behöver verkligen bli mer målinriktad när jag rider.
Just nu bestämmer jag i stallet vad vi ska göra för dagen och blir
det banan så har jag ingen som helst plan utan slarvrider mest och
snöar in mig på saker som jag egentligen inte borde träna på.
Eller så börjar jag träna på något bra men sedan byter jag och tränar
på något som inte alls har med den saken att göra. Samt att jag är slarvig.
Rider jag ex. serpentiner och dom inte blir så bra så blir jag lite ''äsch det gör
väl inget'' och gör något annat. Och så får det inte vara. Jag måste ha
klart för mig att jag ska träna EN sak, som ska sitta innan man går över till
något annat. Så nu SKA jag få in mer planering och målinriktning.
För 2014 det känns som vårt år!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0