Ridabstinens

Inlägget publicerades: 2014-02-04 Klockan: 19:06:06
Jag har inte ridit på 4 dagar och jag håller på att bli galen.
Saknar som fan att få rida men imorgon smäller det!
Jag måste komma upp i sadeln och känna efter hur mitt knä känns,
vi ska ju tävla på lördag och imorgon är det sista dagen att avanmäla
sig så då måste jag känna efter på riktigt. Eftersom B är väldigt mycket
ponny att rida så måste benet hålla till i alla fall 99%. Jag vill inte känna
sen på tävlingsdagen att det inte håller, jag måste vara med hela
tiden och den här gången så SKA vi komma över ALLA hinder.
På FÖRSTA försöket. Och därför måste knäet hålla, men det gör den
nog!

Sen har vi hämtat ut Bellas nya PS träns, än så länge sjukt nöjd.
Ska pröva den imorgon på B, hoppas hon också blir nöjd.
 



Kommentarer
Postat av: Maja

Synd att man inte får tävla dressyr i den där tränsen, annars hade jag helt klart köpt ett! :D

Svar: Jo man får tävla dressyr i det tränset. :) Eller vad syftar du på?
Mvh Emma
Emma Nilsson

2014-02-04 @ 19:51:25
URL: http://majawallstrom.blogg.se/
Postat av: Maja

Sv: Nej, man får inte ha dekorationer på nosgrimman när man tävlar dressyr.

Svar: sv: Det har jag missat, tänkte inte på det.. Trodde du menade remontgrimman först, så blev lite förvirrad. Tack för upplysning, har nog rabblat igenom det stycket men aldrig lagt det på minnet. Då får jag köpa ett annat träns när vi tävlar dressyr senare i vår :)
Emma Nilsson

2014-02-05 @ 14:46:12
URL: http://majawallstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0