Hängläpp

Inlägget publicerades: 2013-06-27 Klockan: 22:34:48
Idag var vet. här och kollade Bellas tänder,
vi drog ut vargtänderna som ännu inte var utdragna och som legat precis
där bettet legat så dom var helt nerslipade. Stackars ponny, såklart att
hon gått emot och stängt av mot bettet. Hoppas att det försvinner nu, kan
ju faktiskt sitta kvar i huvudet på dom att det gör ont med bett. Hon ska gå
utan i 2 veckor men efter det börjar jag sakta att vänja in det igen. men
jag kommer att forsätta med hack vid uteritt och hoppning, hon trivs ju
så bra på det så ser ingen ide att byta bort den.

Efter vetrinären varit där var hon borta nästan i 3 timmar, tog ut henne
på banan för att gå lite o få henne att vakna till, och vilken hängläpp hon fick då!
Trodde ärligt att den hade gått av eller något, haha.
 



Kommentarer
Postat av: Beatrice

Sötnöten<3

2013-06-28 @ 22:41:06
URL: http://ebstli.blogg.se
Postat av: Johanna

Hahaha så gulligt ;*
Fin blogg! Bella är jättesöt! Vad är det för ras? :)
Har du lust så får du gärna kika in på min blogg och ställa några frågor i min "This or That" som du hittar om du kikar in och scrollar förbi 1 ynka inlägg ;)

Svar: Hon är en New forest ponny :)
Emma Nilsson

2013-07-03 @ 08:43:29
URL: http://finanora.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0