Shoppa,shoppa shoppa

Inlägget publicerades: 2013-07-05 Klockan: 15:40:57
Nu sitter jag på hotellet och tar en break. Har ju någon sorts magproblem så att
om jag äter och går direkt efter så känns det som hela magen ska explodera. Så
jag en break och jag betalade även det jag har köpt nu på Fm så man kan sitta
på rummet och kolla igenom allt och lämna tillbaka sånt som inte passade.

Denna gång hamnade allt på 1900kr på ett ca. GAH!!!
Och jag som ännu inte varit ner till hästavdelning utan sparar det bästa till
sist.. Hehe. Jag är i alla fall klar bland kläderna så det kan jag pricka av på listan.

Gissa vad jag hittade vid damavdelning?
Jo kanal5's tv-team. SPRING OCH GÖM DIG. Haha
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0