Löshoppning

Inlägget publicerades: 2013-07-02 Klockan: 22:54:00
Idag löshoppade jag och två till i stallet. Vi gjorde samma bana som vi gjorde
när jag var o tränade löshoppning på Bella. D.v.s att vi avspärrade bara halva
banan och gjorde ett stop där någon stod med en hink. Då tycker jag det
går lugnast till när jag inte är så van och inte Bella heller.

I övrigt gick det jätte bra. Hon var lite loj för att man inte var tillräckligt på henne,
för man ska då inte tro att bara för att hon hoppar första så hoppar hon andra och tredje!
Haha!
Första hindet låg på kanske 20cm, andra var ett kryss på kanske 30 och sen var det en oxer
som låg som högst på 75cm i bakkant. Det var lagom tycker jag att hoppa när hon inte gjort
det på ett tag.

På bilderna ser hon ut som en fet jävla missbildad köttbulle. Herregud vad hon är tjock.
Det är inte bra och ska bort!
 

Kommentarer
Postat av: Beatrice

Lilla Bellis vad jag saknar henne! Dig också för den delen:)

Svar: Saknar dig med! :)
Emma Nilsson

2013-07-03 @ 20:54:32
URL: http://ebstli.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0