Långturer

Inlägget publicerades: 2013-07-14 Klockan: 17:18:17
Idag har jag legat på den lata sidan och inte gjort något nyttigt alls på hela dagen,
har mest kollat på film och ja varit lat..Imorse tog jag mig i alla fall upp vid kvart i nio,
jag skulle egentligen gå upp 8 men jag försov mig! I alla fall så drog jag ner till stallet
och tog en morgonrunda med Bella, red en runda på ca 5.5km i 1h. Endast skritt blev det idag, +
klättring i klätterbacken. Var riktigt skönt att rida när det var mulet = inga bromsar i skogen.
I framtiden får vi hålla oss på vägarna dom soliga dagarna och i skogen dom molniga..

Även igår tog jag en ordentlig runda på morgonen.  Rundan var ca 8km som vi tog på 1h och 15 min.
Mer än halva vägen är asfalt så det blev mest skritt då med. Men på hemvägen när vi red
skogsvägen hem så blev det fullt ös medvetslöst! För vi hade sällskap av 69409 st bromsar
som ville ha en smakbit av oss. Och Bella blev helt galen, så jag fick ta världens
mantag och hoppas på att inte hon blir rädd för något för det blev galopp och trav
resten av biten hem. Red förövrigt både barbacka igår och idag!

Hihi, i Fredags så hittade jag Bella stående under granarna, skönt att komma ifrån alla flugor
och solen ett tag :D

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0