DISS!

Inlägget publicerades: 2013-07-20 Klockan: 22:41:51
Nere på Ullared köpte jag Effols broms blocker som jag tänkte
prova som flugmedel. Men jag höll på att bli GALEN på den för
att locket på flaskan behövs endast vridas ett halvt varv och sen går den
upp. Och gissa om det hände exakt hela tiden?
Jag höll i bara den gula delen av flaskan (locket) Och håller man i den och
rör den för snabbt så lossnar den från flaskan. Och vips så ligger flugsprayen
på marken och all spray rinner ut! Det har nog runnit ut en halv flaska redan
och jag har bara använt den 3 gånger. Så fet diss till Effol flugspray.
Vet inte hur flugprayen är i sig, men den stinker bokstavligt talat. Så nej
aldrig mer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0