Lördag

Inlägget publicerades: 2013-01-26 Klockan: 17:32:10
Tjingeling, idag blev det en heldag i stallet eftersom höet kom.
Efter det så red jag och en i stallet en långrutt på ca 1 timme.
Bella var as seg från stallet men piggnade till på hemväg ( såklart;)
Sen har jag försökt o banka bort all bajs i transporten som jag
totalglömde förra gången, och det satt verkligen FAST.
Och det hade ju såklart kommit spån som var blött och fasnat
vid luckan så gick inte o stänga den ordentligt, så satt där med
en hammare och en mejsel för att få bort det, roligare kan man ju ha..
Hennes sår är väl sådär, hade börjat blöda nu vid uteritter, men inte
så mycket. Hon har boots på sig i hagen och när jag rider men om hon
nuddar där så börjar det blöda. Fy vad tråk, hoppas det läker fort iallafall.
 
Sen så är även ponnymätningen bokad i mars, undra om hon förblir ponny? ;D
Hon kanske blir liten storhäst, men chansen är ju inte så stor men ändå!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0