God jul bella.

Inlägget publicerades: 2013-12-24 Klockan: 21:20:37
Till julklapp idag fick Bella ett träns av Ps of sweden.
Tyvärr dröjer det innan det kommer till januari eftersom
det var slutsålt. Så jag hoppas att jag får hem vårt träns i Januari.
Beställde Pearl Dressage Revolution, det var 20% rea på alla träns
så jag passade på!
Dagen efter fick vi ett mail om att dom beklagade förseningen på tränset
och skickar med ett Pannband värt 499kr. Hur schysst är inte det?!
Så för 1300kr (ca) så fick jag ett träns värt 1700kr + ett pannband på 500kr.
Alltså hela 2.200 kr i ordinarie pris. Och då fick jag allt för 1300kr HUR sjukt
är inte det? Tack psofsweden av er beställer jag gärna igen!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0