Fail v-logg

Inlägget publicerades: 2012-09-28 Klockan: 11:00:09
''Godmorgon'' idag har jag varit extra hurtig och ridit innan skolan. Red till galoppön och
tog en runda i trav. Hon var jätte duktig och bråkade bara en gång, då blir man ju stolt! :)
När vi gick över bron som går över motorvägen så tutade nån JÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄVEL!
´Bella hoppade till och blev självklart lite orolig då hon är lite på tårna vid uteritter.
IDIOT säger jag bara -.-
Nu ska jag ta en Powernap mår verkligen skitilla så ska försöka sova lite så jag kan gå
på dom två sista lektionerna innan helg! :)
 
Och eftersom bomfilmen var så kort så BJUDER jag på failfilmen.
Och ja man kan definitivt säga att det är F-A-I-L!

 

Kommentarer
Postat av: Johanna

HAHAHAHA! Det där var ju en mycket roligare film att se! Gillar den sista, hon gör verkligen allt för att försöka ha koll på bommarna :P

2012-09-28 @ 13:37:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0